سفارش تبلیغ
صبا ویژن

در بازارهای داخلی چند نوع مواد شوینده لباسشویی داریم؟

پیشرفت دانش و تکنولوژی در ماده شوینده جامه اختصاصی ماشین لباسشویی نیز تاثیر گذار بوده و ‌تنوع متعددی را در آن ها به وجود آورده میباشد نمایندگی لباسشویی هاردستون در مشهد وجود تنوع زیاد در ماده شوینده با اعتنا به کیفیت شوینده و همینطور مورد ها متعدد استعمال از آن‌ها سبب راحتی عمل بیشتر یوزرها با ماشین لباسشویی گردیده تا شایسته ترین فیض شستشوی خرقه را اخذ کنند. به صورت کلی 7 نوع شوینده گوناگون در بازارهای داخلی و فرنگی یافت گردیده که عبارت‌اند از: صابون خانگی لباسشویی پودر ماشین لباسشویی مایع ماشین لباسشویی کپسول ژل لباسشویی قرص‌های لباسشویی لکه بر خرقه قابل انعطاف کننده حوله و خرقه چرا صابون خانگی لباسشویی بخریم؟

یک کدام از شایسته ترین مواد شستشو خرقه در ماشین لباسشویی صابون خانگی ‌های منحصر به فرد شستشوی لباسشویی میباشند. این مواد شستشو تماما طبیعی بوده و بیشتر منحصر به فرد جامه‌های دقیق و حساس نظیر خرقه نوباوه و جامه تحت میباشد.

نکته تخصصی: مخلوط صابون خانگی ‌ها اکثر وقت ها از نمک سدیم یا این که پتاسیم بوده که از هیدرولیز اسیدهای چرب در گوشه و کنار قلیایی بدست می آیند.

شیوه تلاش صابون خانگی در شست و شو جامه:

صابون خانگی ‌ها چربی، روغن و مواد زائدی که بر روی جامه میباشد به راحتی در آب حل کرده تا فیض شستشوی مطلوبی را در دست شما یوزرها بگذارد. صابون خانگی ‌ها خلاف بقیه مواد شستشو از مبنا‌های طبیعی ساخته میگردند. همین فرمان منجر گردیده تا این ماده های شوینده شایسته ترین مورد برای شستشوی جامه طفل و همینطور خرقه‌های دقیق و حساس می باشد.

شوینده لباسشویی صابونانواع صابون خانگی :

1 – صابون خانگی به طور پودر (پودر صابون خانگی )

2 – صابون خانگی در شرایط عامیانه آن

مزایای استعمال از صابون خانگی (پودر صابون خانگی برای لباسشویی)

1 – توان منزه کنندگی فوق‌العاده یاروهمدم با عطر مطبوع و ملایم

2 – مطلوب جامه‌هایی با الیاف نخی

3 – دارنده خواص قابل انعطاف کنندگی البسه

4 – بها صابون خانگی ‌های لباسشویی مطلوب بوده تا اقتصادی و بهینه باشد

5 – تشکیل شده از شالوده‌های طبیعی و سازش بدون نقص با طبیعت

6 – فاقد هرگونه مواد آلرژی زا و مطلوب برای شستشوی خرقه خردسالان و خرقه‌های دقیق

7 – بسته بندی‌های قشنگ، کوچک و قابل حمل با وزن‌های 360 گرمی، 420 گرمی و 480 گرمی