سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نشانههای سوختن موتور ماشین لباسشویی را جدی بگیرید

اضافه توشه الکتریکی به واسطه شدت جریانی مازاد که وارد سیم‌پیچ موتور می‌گردد، نمایندگی لباسشویی هاردستون در مشهد به وجود میاید. بنابراین جریانی متعدد از جریانی که موتور برای عمل با آن پباده سازی گردیده وارد آن میشود. این واقعه میتواند به جهت کاهش ولتاژ صورت دهد و سبب ساز به چرخش بیشتر موتور می شود. اضافه توشه الکتریکی ممکن میباشد به جهت ارتقاء ولتاژ برق نیز روی دهد. نوسانات برق می تواند سبب به ساخت اضافه توشه الکتریکی در موتور ماشین لباسشویی گردد.

برای پیشگیری از این ایراد می بایست از نگهدارنده‌های استاندارد جریان الکتریکی به کارگیری نمایید. با استعمال از این وسایل میتوانید اعتقاد و باور داشته باشید که توشه الکتریکی موتور کاهش یا این که ارتقا پیدا نمی‌نماید. براین اساس می توانید با هزینه‌ای اندک، از یکی‌از انگیزه های سوختن موتور ماشین لباسشویی پیشگیری نمائید.

مقاومت زیر سیم‌پیچ‌ها

شایع‌ترین انگیزه جراحت دیدن موتورهای ماشین لباسشویی همین آیتم میباشد. مقاومت تحت یکی‌از حادترین مشکلاتی میباشد که ممکن میباشد برای موتور ماشین لباسشویی پیش بیاید. این نقص‌ به واسطه زخم دیدن عایق سیم‌پیچی موتور به خیال گرمای بیش تر از حد، پوسیدگی و یا این که جراحت‌های فیزیکی ساخت‌و‌ساز میشود. این مسئله منجر از فی مابین رفتن مسافت دربین کنداکتورها و سیم‌پیچ درون موتور میگردد. در سود این رخداد، موتور در گیر اتصالی و نقص می شود. در شکل ادامه کشف کردن این ایراد، زخم‌های دور از شوخی در موتور ماشین لباسشویی چهره خواهد بخشید که در غایت عمل به سوختن موتور کشیده می شود.

یکی‌از شیوه های ممکن برای پیشگیری از ساخت‌و‌ساز مقاومت تحت در موتور ماشین لباسشویی، آنالیز سیم‌ها و عایق بودن آن ها میباشد. بنابراین میتوانید پیش از اینکه اینگونه مشکلی برای ماشین لباسشویی ساخت‌و‌ساز گردد، خاطر خودتان را ریلکس فرمائید.

چنانچه که با اتصالی و یا این که سیم‌های عریان مواجه شدید تلاش نکنید خودتان نقص‌ را برطرف فرمائید. همانطور که اشاره شد مقاومت زیر یک کدام از سخت ترین مشکلاتی میباشد که برای یک موتور ممکن میباشد پیش بیاید. شایسته ترین کاری که میتوانید اعمال دهید این میباشد که هر چه سریع‌خیس از یک تعمیرکار کارشناس امداد بگیرید.