سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عیب یابی و مشکلات رایج ماشین لباسشویی هاردستون

طمینان از سالم بودن و کارکرد بی عیب و نقص ماشین لباسشویی هاردستون بسیار مهم و حیاتی می‌باشد نمایندگی لباسشویی هاردستون در مشهد با این فعلا در صورتی‌که مشکلی در سیستم لباسشویی شما وجود داشته باشد، یا ایراداتی جزئی در هنگام کارکرد لباسشویی تان به چشم می‌خورد، نگران عیب یابی و رفع نقص‌ لباسشویی خود نباشید. متخصصان نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی هاردستون در تعمیرکار، در عیب یابی و رفع مشکلات متداول ماشین لباسشویی به کمک شما خواهند آمد.

عیب یابی ماشین لباسشویی هاردستون از یک سری جهت بسیار مهم می‌باشد. فرایند عیب یابی صحیح دستگاه، پیش از هر چیز به ایرادات و خطاها لباسشویی تان نقطه نهایی میدهد. علاوه بر این، در صورتیکه که ایرادات جزئی سیستم لباسشویی خود را شناسایی و عیب یابی نمائید، می توانید از شکل دادن اشکالات بزرگتر و جدی تر دستگاه هجران کنید تا نیازی به صرف هزینه زیاد برای تعمیر لباسشویی هاردستون نباشد. بیشترین اشتباهات تعمیراتی که مشتریان برای رفع آن با تعمیرگاه ماشین لباسشویی هاردستون شهرتان تماس برقرار کرده اند موردها ذیل هست.

ماشین لباسشویی آبریزش دارد و یا چکه می‌کند:

این ایراد می‌تواند به دلیل به کار گیری بیشتراز حد از ماده های شوینده در لباسشویی، وا رفته شدن شلنگ ها، انسداد شلنگ تخلیه، پمپ ها، نشتی و رخنه‌ شدن یا شکاف برداشتن دیگ لباسشویی و شلنگ تزریق آب به دیگ و غیره باشد. دقت داشته باشید که در صورت مشاهده هرگونه آبریزش باید فوراً تا برطرف شدن اختلال دستگاه را از برق کشیده شده و به هیچ وجه از آن به کارگیری نکنید چون احتمال برق گرفتگی یا ریختن آب روی موتور یا اجزای الکترونیکی دستگاه وجود دارد و این مورد منجر روستا ها برابر شدن هزینه تعمیرات شود.

آب ماشین لباسشویی به درستی تخلیه نمیشود:

در حالتی که که پمپ تخلیه شما معیوب باشد، تسمه فرسوده یا پاره شده باشد و یا شلنگ تخلیه آب مسدود شده باشد، آب در درون دیگ ماشین لباسشویی مانده و تخلیه نمیشود. درصورتی که که آب به درستی تخلیه نشود امکان بروز اشتباهات جدی دیگری نیز بوجود می آید.

لکه هایی بر روی جامه ها بوجود آمده می‌باشد:

در صورتی‌که لباس دارای لکه بوده و این لکه ها بعداز شست و شو هنوز ما‌نده اند، ممکن می‌باشد که با شست و شوی آب و ماده شوینده تمیز نشوند؛ ولی اگر که لکه ای بر روی لباس نبوده و بعداز شست و شو این لکه ها بوجود آمده اند، ممکن است دلیل آن نشت روغن از موتور لباسشویی باشد که در گیر خلل شده است.

ذرات پودر یا مایع شوینده بر روی لباس ها باقی میماند:

وجود ذرات پودر لباس شویی بر روی خرقه های شما ممکن است ناشی از مشکل اجزای داخلی یا تنظیمات دستگاه باشد و یا اینکه شیر آب سرد ورودی در گیر گرفتگی رسوبی شده و آب به مقدار مناسب به داخل دیگ منتقل نمی شود.