سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مقاله تخصصی بررسی خرید بهترین ماشین لباسشویی

در این مقاله به این نکات مهم در خرید لباسشویی را ما یحتاج است بدانید اولین و مهمترین نکته در انتخاب و خرید لباسشویی توجه به استاندارد بودن و مرتبه برچسب انرژی آن هست. بدون اعتنا به این فاکتور‌ها هرگز اقدام به گزینش نکنید. این دستگاه نمایندگی لباسشویی هاردستون در مشهد در هفته حدود یکی دو بار به کارگیری میشود. بهتر است قبل از خرید لباسشویی به پارامتر‌های اساسی توجه فرمائید با تمرکز به تعداد اعضای خانواده و میزان لباسهای قابل شستشو در هر بار ظرفیت لباسشویی را گزینش نمایید و قطعا در موقع خرید لباسشویی به این نکته اعتنا فرمایید وجود اپلیکیشن‌های متنوع در ماشین لباسشویی به شما اجازه می‌دهد که نرم افزار شست و شو را متناسب با نوع و محصول جامه‌ها انتخاب کنید و سود بهتری نصیبتان شود. برخی از دستگاههای نو علاوه بر اپلیکیشن‌های از پیش تعیین شده، این قابلیت و امکان را برایتان مهیا می‌آورند که به دلخواه خود نرم افزار‌ای را برای شستشو تهیه نمایید. در شرایطی‌که که اقتدار و حوصله چنین کاری را دارید، بدانید که خرید لباسشویی با این مختصات خالی از لطف نیست.

ورودی آب گرم و سرد و یا ورودی تک: در‌حالتی که که محل قرار گیری ماشین لباسشویی به شیر آب گرم نزدیک باشد پیشنهاد می کنیم که دستگاههای دارای دو ورودی آب یا در اصطلاح دو شیر را خریداری فرمائید. با این کار در حالتی‌که که شستشوی لباسها در دمای بالاتر صورت پذیرد پاره ای از آب گرم از طریق شیر آب گرم تامین می گردد و انرژی کمتری مستعمل به این دلیل‌که در غیر این صورت المنت دستگاه می بایستی دمای مطلوب آب را تامین کند.

سرعت کم آب کن که با واحد به دور در دقیقه معین میشود از سایر مشخصه‌ها یک ماشین لباسشویی میباشد. در‌صورتی‌که برای کم آب کردن جامه‌ها محدودیت دارید یا این که ترجیح می‌دهید که آنها‌را به طور نصفه کم آب یا این که کم آب از لباسشویی بیرون نمایید، بهتر میباشد ماشین لباسشویی با به دور کم آب کن بیشتر گزینش فرمائید.

ماشین لباسشویی‌های اهل ایران معمولا بدور کم آب کن 500، 600، 700 و یا این که 800 دارا‌هستند. این مشخصه در ماشین لباسشویی‌های فرنگی 600، 800، 1000، 1200، 1400، یا این که 1600 میباشد. ولی این اعداد حداکثر سرعت را نشانه میدهند دستگاهی که به دور کم آب کن 1200 دارااست، هنگام کم آب کردن خرقه‌ها میتواند با سرعت‌های 600، 800، 1000 کارکند.