سفارش تبلیغ
صبا ویژن

راهنمای برنامه های ماشین لباسشویی

ماشین های لباسشویی هم کلام می زنند، منتها برای درک و ادراک حرفاشون می بایست زبانشون رو بلد بود و باهاشون رابطه برقرار کرد تا بتونن با لباسها مهربون باشند و بهشون لطافت ببخشند. در‌این ورقه لغت طومار ی دنیای لباسشویی ها را جمع آوری کردیم نمایندگی لباسشویی هاردستون در مشهد تا با ذهنی سهل وآسان از لباسشوییتون به کارگیری فرمایید. برای یادگیری این مفاهیم، تصاویر ذیل را با تمرکز ملاحظه کنید. بر روی ماشینهای لباسشویی کلماتی نوشته شده و مانند راهنمای استعمال از ماشین لباسشویی به یوزرها یاری می نمایند، در‌حالتی که با این اصطلاحات آشنا می‌باشید، مسلماً آنان را به فعالیت ببرید. اما در شرایطی که شناخت بی نقص ندارید، تصاویر پایین را با تمرکز نگاه نمائید و از این پس هنگام فعالیت با لباسشویی، این نکات را انجام بفرمایید. برای خرید و شناخت با نکات اساسی در خرید لباسشویی راهنمای خرید لباسشویی را مطالعه بفرمایید.

ر این نوشته همگی اصطلاحات و واژگان مرتبط با ماشین لباسشویی را مضمون‌ و توضیح میدهیم.

 

Anchor bolts: پیچ‌های مهارکننده

این پیچ‌ها به‌اسم پیچ‌های حمل‌ونقل نیز شناخته میگردند. کاربرد آن ها در مهارکردن مخزن برای جابجایی امن ماشین لباسشویی میباشد. به‌خاطر داشته باشید که‌این پیچ‌ها را در جایی حفظ فرمائید تا در شکل نقل جای از آن مجدد استعمال شود.

Anti-crease: ضد چروک

در شرایط ضد چروک،‌ که بیشتر در ماشین کم آب‌کن یافت می شود، بعداز اینکه چرخه شستشو تمام شد، مخزن به‌طور متناوب آغاز به چرخش می‌کند تا از بروز چروک در خرقه‌ها پرهیز گردد. درب ماشین لباسشویی در هر لحظه قابل بازشدن میباشد و می‌اقتدار دراین‌صورت جامه‌ها را خارج آورد.

Aperture: درب ماشین لباسشویی

بخشی از مخزن میباشد که قابلیت قراردادن البسه و پوشاک گوناگون را آماده می‌نماید. این درب به‌اندازه کافی والا بوده و مواقعی زیرا روکش‌های رختخواب نیز از آن رد می شوند.

Automatic dosing: اندازه‌گیری شوینده اتومات

ماشین لباسشویی که دارنده این مورد میباشد برای مقدار مشخصی از خرقه‌ها به گزینش مقدار ماده های شوینده می پردازد و آن را از مخزنی که تا قبل از اینً پرکرده‌اید برمی‌داراست.

Baby care: شستشوی جامه طفل

این نرم‌افزار شستشو معمولاً جامه‌های نوباوه را تعدادی رتبه آبکشی می‌کند تا اثری از ماده های شوینده روی آن باقی نمانده و تا حد قابلیت منزه خواهد شد.